Панаира на Vira

август 13, 2012

На Светлина

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 4:03 pm

Защото те обичам, Светлина

Искаш ли да знаеш отговорите на тези въпроси, или ме познаваш добре и всъщност ги знаеш? Или си ме забравила (но, както виждам, не си), или аз съм се променила (което е невъзможно – искам да кажа, като цяло – в основното – е невъзможно).

Само че няма да спазвам вече правилата на игрите, просто ми е приятно, че си говорим.

Преди – когато бях млада и зелена (сега поне не съм зелена), много слушах другите. Докато един ден започнах да мисля наистина сама. Беше някакъв бунт, защото не можех да насмогна да ги слушам. Пък и животът си течеше, идваха резултатите от направеното и започнах да виждам, че не всичко е така, както казват. После, още дълго време след като престанах да ги слушам, продължих да спазвам правилата, но сега вече не искам.

Я да си кажа всичко! Наричам те Светлина с ударение на А. От началото те наричам така, макар че скоро след това разбрах, че ударението е на И. Имам стари снимки на теб, мен и Анди от парка, където ти си толкова ярка и светла, че никога не бих сложила ударението на И.

Добре, сега по същество – на въпросите:

На вас става ли ви изключително мило, когато някой стар приятел е много пиян и ви се обади в 3 сутринта, ей тъй, да ви чуе? Аз умирам от кеф 🙂

Това не ми се е случвало от двадесетина години, с изключение на веднъж – когато се роди първото дете на сестра ми. Тогава нейният приятел, току що станал баща, ми се обади много пиян няколко пъти през нощта да ми каже колко невероятно се чувства. Но тъй като се чувствах невероятно и аз, всичко беше наред.

Кога плачете – когато стане нещо тъжно във филма или когато има трогателно щастлив хепи-ендинг?

По скоро на хепи енда.

А на работа плакали ли сте?

Плакала съм. Плакала съм и на полигона. На шофьорския полигон. Инструкторът излезе от колата и това ни беше последното виждане. Само че го напуснах аз.

А по улиците?

По улиците особено много съм плакала. Не преувеличавам. В Надежда има една улица, която няма как да не ме помни.

Но понеже въпросите ти са предимно за сълзи, искам да кажа, че освен да плача, също мога и да се смея.

А да сте пили от мъка?

От мъка не.

Според вас има ли хора, които не бива да имат деца?

Не. Освен ако не са тежко болни.

А родители-приятели има ли? Нужни ли са?

Според мен е нужен баланс между приятелството и твърдата дума и позиция на родител в тези отношения. Не може да са САМО приятели. Защото са родители.

Вярвате ли, че има хора без грам въображение?

Не знам дали вярвам, но май има такива.

А хора без изобщо никакви желания?

Трябва да са депресирани или нещо друго да не е балансирано в тях. Иначе няма.

Вие какво желаете=копнеете?

Желая, копнея… Не очаквах, че това ще е най-трудният въпрос. Но желая и копнея – това поне е сигурно.

А какво има за вечеря?

За вечеря има зелен боб и още сто неща в хладилника. Една невероятно вкусна картофена салата например – тук всеки яде каквото намери.

🙂 🙂 🙂

2 Коментари »

  1. Най-накрая смогнах да прочета :)))) И сега ми се дояде зелен боб :))))

    Знаеш ли… тия въпроси ги мислих два дни, избирах си въпросите, които най-много ме вълнуват. Само на три места се разминаваш с мене, но пък по начин, който дава нови гледни точки. Едно такова.. много хубаво-себеутвърдително ми дойде твоята публикация.
    Понякога не ми трябват съвети, трябват ми примери. Дребни практически нещица, да ми успокояват инженерната душа.

    Мерси 🙂

    Коментар от Svetlina — август 15, 2012 @ 12:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

