Панаира на Vira

август 7, 2012

Пътят на изкуството

Filed under: Разказано в картинки, дневник — Tags: — Диана @ 12:17 pm

В музея в Момчиловци има една картина, чиято история е следната: намерили са я закована на прозореца на кокошарник и е било невъзможно да я извадят от там без да я повредят. Затова са я изрязали с част от стената:

Снимала съм я през стъклото. Но прозорчето се отваря и ето я отвътре – толкова детаилна и красива:

В Момчиловци често е идвал да рисува Златьо Бояджиев и е водил тук много свои колеги – художници. Картината не е подписана. Стои като атракция в музея, а за мен е символ на сегашния път на изкуството.

3 коментара »

  1. Тогава, когато се видяхме в Момчиловци, специално отвориха за нас музея. И бяхме много впечатлени от богатствата, които се крият в него.

    Коментар от Жени — август 7, 2012 @ 7:16 pm

    • И аз днес влязох, защото го отвориха заради едни други хора и бях наблизо 🙂

      Коментар от Диана — август 7, 2012 @ 9:22 pm

      • Така случайно май е още по-хубаво 🙂

        И друг път съм ти го казвала, но Момчиловци наистина е страхотно място – едно от най-красивите, магични и дружелюбни места, на които съм била 😉

        Коментар от Жени — август 7, 2012 @ 10:13 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

