Панаира на Vira

юли 30, 2012

На Дора Гиева

Filed under: дневник, поезия — Етикети: — Диана @ 1:44 pm

Сега си купих книжката ти –
от павилиончето за вестници,
отворих я – малка книжка с твои стихове.
Един-два от тях ти ми беше чела и преди.
Видях те вътре същата, каквато те познавам –
мила, неутолима и достойна.

Аз не придавам ценност на моите стихове,
винаги мисля, че някой друг трябва да им придаде.
Разлиствайки твоите, ми стана мъчно за мен самата…

Колко е важна една малка книжка със стихове –
като къщичка, дом, където винаги ще обитаваш,
и винаги да има някой като теб и мен –
да влезе през вратата.

Малка, мъничка книжка със стихове –
не за егото на поета,
а за душата му…

4 Коментари »

  1. Трогателно… и вярно 🙂

    Коментар от anima — юли 30, 2012 @ 7:09 pm

    • Благодаря ти, Анима 🙂 Дано някой ден всички си имаме такива книжки. Пожелавам го – и на теб, и на мен, и на другите 🙂

      Коментар от Диана — юли 30, 2012 @ 9:07 pm

  2. За „малката“ книжка се иска голяма душевност! Нее нужно всички да имаме книжка, достатъчно е душевност!

    Коментар от гравитон — юли 30, 2012 @ 11:48 pm

    • И това е вярно, Митко. Може би ще видиш връзка с нещата, които написах преди малко и ще ги публикувам в следващия ми пост 🙂

      Коментар от Диана — юли 31, 2012 @ 6:49 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

