Панаира на Vira

юли 12, 2012

Към Ири и сестра ми

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 3:17 pm

Към Ири и сестра ми
Вие ли не ме познавате? Вие ли не знаете по какви пътища съм вървяла винаги?
Аз ви обичам и знам колко много искате да намеря онова, което търся.
И понеже в един и същи момент и двете ме заведохте пред една и съща врата…
Реших да опитам да я отворя.

И така, натискам дръжката:
1. Актуално CV – моето винаги е актуално, нищо в него не се е променило.
2. Мотивационно писмо. Прави сте, че пиша страхотни мотивационни писма… на другите. В моето обаче трябва да кажа истината. Тя е дълга, дълга. Може да я знае и разбира някой, който е бил с мен толкова дълго и толкова близко, колкото вие. Не би се побрала в едно мотивационно писмо, и въпреки това бих опитала да кажа основното. Така че до тук все още натискам дръжката.
3. Ревю на любима книга. Тук стоях дълго. Любима книга? Всяка една, която съм прочела докрай. Но в последните години любима книга ми е книгата на живота. Тази, която се пише всеки ден и има безброй продължения. В която аз също участвам – на живо. „Ревюта” за нея пиша непрестанно. Кое от тях? Коя книжна книга?
Ръката ми вече стои отпусната на дръжката.
4. Описание на асоциацията ти с „Аз чета” в пет изречения. Странно, но точно днес сайтът не се отваря. Поддържащият го сервиз не работи. Знаете ли, че за тези пет изречения е нужно да го изчета целия… Иначе те не биха били верни.

Чак тогава поглеждам към табелката на тази врата: Бъди един от нашите щастливи летни стажанти!

Пиша това, за да ви кажа, че се отнесох с цялото уважение, на което съм способна, към предложението – и заради вас, и заради Аз чета, и заради себе си и моята мотивация сега да направя промяната, която искам. Но то не е за мен. За много други е хубаво. Чудесно е. Но… вие ли не ме познавате?

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

