Панаира на Vira

юли 12, 2012

Реалност

Filed under: дневник — Tags: — Диана @ 8:44 am

Ако изчезне красотата…
Тя няма да изчезне. Във всичко има съвършен баланс.
Колкото повече грозота се появява, толкова повече красота ще идва да я уравновесява.
Те и двете са реалност.
Зависи върху кое се фокусираш.

Същото е с тъгата и радостта.
Същото е с любовта и омразата.

Ако изчезне някое от тях…
По-добре да се каже – ако изчезне от фокуса – той се изкривява.
Изкуството…
Една от задачите му е да го изкриви нарочно, да го наклони в едната посока, защо ли?
Едва ли защото не вижда в другата.
Но когато е нужно да се възстанови балансът.
Когато е нужно…
Затова…
Когато липсва красота, аз съм красота,
когато липсва радост, аз съм радост,
когато липсва любов, аз съм любов.
В изкуството,
но не само.
Започна от него и ми стана начин на живот. Или пък обратното.

А защо точно в тази посока?
Защото фокусът, като цяло, е насочен повече в другата.
Която незаслужено сама носи името „реалност”.

2 коментара »

  1. Сетих се и за нещо друго, свързано с темата – понякога някои звездни купове в небето се виждат добре, когато се фокусираш встрани от тях. Вгледаш ли се пряко – изчезват. 🙂

    Коментар от Соня Петрова - Magicktarot — юли 12, 2012 @ 9:14 am

    • Е, това в изкуството иска много голямо майсторство – да представиш фокуса от там 🙂 А не толкова директно 🙂 Наистина, много е ценно това, което казваш. Мисля, че само вдъхновението го постига 🙂

      Коментар от Диана — юли 12, 2012 @ 9:22 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

