Панаира на Vira

юни 28, 2012

Дневник 28.06.2012

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 9:12 pm

Селина (моята братовчедка) иска да направи филм. И ще го направи, тя е човек с много силен дух. Но и най-силните духом хора имат нужда от подкрепа. Може би не толкова някой да вярва в нея, защото тя вярва в себе си много, но от подкрепа – да усеща, че не е сама. Всъщност, не знам, но усещам, че съм й нужна сега. И тя на мен. Сближаването с нея. Защото израсна далеч от мен и сестра ми, ние много малко я познавахме, но тя е запазила обичта и доверието си към нас в най-чист вид.
Мисля си това днес. Тя дойде следобеда. Подреждахме заедно стаята – малко я префасонирахме – от момчешка да заприлича на момичешка – на нейна стая. Тя живее с баща си в общежитие за университетски преподаватели. Предложих й да заснеме тези кадри тук. Хотелска или друга наета стая не би била подходяща.
Тя си събра екип – хора, които се занимават и с други неща и са доста заети. Така че, се съобразяваме и с техния график. Утре следобед сигурно ще дойде операторът да направи пробни снимки.
Селина се справи с всичко сама – от написването на разказа, сценария по него, намирането на актьорите, дори се пробва и с композирането на музиката, но й обещах да помоля един човек да й помогне за това. За всяка част се консултираше със специалисти. Те й съдействаха.
На мен ще ми бъде много интересно да наблюдавам. Една от най-големите ми мечти на 17 беше да стана режисьор. Дори се подготвях да кандидатствам. Мисля, че съм разказвала за това.
Но преди всичко ще ми бъде хубаво да й помагам. Както негласно обещах на леля ми. Която я гледа от небето.
А за снимките с езерото и пещерата – още когато ми се обади да ми разкаже за филма, „видях” къде ще бъдат. Въпреки това не й казах, помолих за помощ и съм благодарна на хората, че откликнаха. Днес разгледахме предложенията – Рила я нямаше там. Гледайки всичко внимателно и съсредоточено, тя се обърна накрая и каза: Искам да отидем в Рила.

2 Коментари »

  1. Успех в начинанието !

    Коментар от anima — юни 29, 2012 @ 4:48 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

