Панаира на Vira

юни 26, 2012

Нещата, които ми харесват

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 9:52 am

В очите на много хора протестиращите момчета и момичета изглеждали като младежи, отишли там да пият бира и да си прекарат забавно времето. Въпросните хора видели това, прибирайки се от работа. На практика те имали отношение към проблемите със закона за горите само между другото. Между грижите за собственото си оцеляване в бетонната гора София. (И аз можех да бъда една от тях.) Но не бях. Защото други хора вникнаха надълбоко в процесите на случващото се и ги показаха така, както според мен трябва да се покаже всяко значимо нещо – далновидно и като част от цялото. Не просто поглеждайки го между другото, на път за вкъщи, унесени в грижите за собствената си насъщност.
За мен надеждата е в това – в техния поглед, който фокусира вниманието и на други. (Включително и моето.) И това не са просто капки в морето, а началото на океан. Аз го знам (не от някакъв наивен идеализъм, независимо как звучи, имам достатъчно предпоставки да го „видя” и да съотнеса видяното към случващото се.)

Ето, четете:

Добро утро! Ние сме децата на прехода

За децата на протеста

Политическата класа и гражданското общество

6 Коментари »

  1. Извън темата, харесва ми, че описваш неща, които ти харесват, нетипично за т.нар. блогосфера…освен при изпълнение на поръчки (смях)

    Коментар от Кръстю — юни 26, 2012 @ 11:38 am

    • Не те разбрах, но карай да върви. ?!

      Коментар от Диана — юни 26, 2012 @ 1:03 pm

      • Тъкмо мислех да разкажа една приказка, когато ти ме озадачи с това 🙂 В смисъл, че в блогосферата повече се изразява недоволство отколкото одобрение на нещо ли?

        Коментар от Диана — юни 26, 2012 @ 1:11 pm

  2. Именно! И ако се изразява одобрение, рядко е безкористно 😦

    Коментар от Кръстю — юни 26, 2012 @ 2:07 pm

  3. голяма шпатула!

    Коментар от svirka — юни 26, 2012 @ 2:09 pm

  4. Всеки е свободен да мисли както мисли.

    Коментар от Диана — юни 26, 2012 @ 6:37 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

