Панаира на Vira

юни 13, 2012

Дневник 13.06.2012

Filed under: дневник — Tags: — Диана @ 9:57 am

Аз търсих дълго възможност да общувам. Задълбочено, с хора, които се интересуват взаимно едни от други, които се зачитат едни други. Търсих това общуване първо сред литераторите. Не го намерих. После имах възможност да надникна и в езотеричните общества. Мислех, че там би могло да ми бъде добре. Сред истински просветлените хора. Че те могат да ме разберат и общуването би било пълноценно. Оказа се, че не е това. Техният начин на работа ми помогна, но не намерих и там каквото търсех.
И с течение на времето, с изненада открих, че дори не съм знаела какво е истинско общуване за мен. То не е толкова в разговорите, коментарите (с възможности за разговори съм пълна всеки ден, дори прекалено). Но то е във всекидневното общение с вашите мисли, чувства, вдъхновение, изразени в написаното, в споделеното от вас.
И аз го усетих по проникновен начин. И продължавам да го усещам.
А когато имам нещо да кажа, то изкристализира после в написаното от мен. Може да изглежда, че няма никаква връзка, но има. Защото това са Съзиданието и Откликването.
Аз намерих моя начин да общувам, четейки ви всеки ден. Учейки се от вас и учейки ви на каквото знам.
Толкова беше трудно да стигна до тук, докато не съзнавах какво точно търся.
Мисля, че човек разбира какво търси, когато го намери.

4 коментара »

  1. Да! Дори често става така, но понякога разбира, че вече не му трябва…ако търсенето е продължило доста 😦

    Коментар от Кръстю — юни 13, 2012 @ 10:38 am

  2. На майтап, без да е свързано с темата и идеята – която и аз споделям! 🙂 Вчера една приятелка във Фейса имаше следния статус: „Който много търси – намира … си майстора! :)))))

    Коментар от Соня Петрова - Magicktarot — юни 13, 2012 @ 10:45 am

  3. Е, то има и друг вариантъ: Който търси намира, който не търси го намират. (смях) 🙂

    Коментар от Кръстю — юни 13, 2012 @ 3:28 pm

  4. Чакайте тогава аз да ви цитирам мотото на разказа на братовчедка ми:
    Дори и да не следваш интуицията си,
    Тя може да те последва…
    Съвсем буквално става това в разказа. А във връзка с него следват и други „съвпадения“. За които сигурно скоро ще разкажа 🙂

    Коментар от Диана — юни 13, 2012 @ 4:05 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

