Панаира на Vira

май 28, 2012

Теа

Filed under: дневник — Tags: — Диана @ 11:17 am

Теа. Името й е Теа.
Аз я видях.
Не изглежда като на снимката –
много по-истинска е.
И е тук.
Знаейки за нея,
гледам на всичко, случващо се сега,
от там, където тя ме води.
Тя ми казва да остана.
Тя ми казва, че мястото ми сега е тук.
И аз й вярвам,
защото ми се показа и ми каза името си.
Няколко дни или седмица след това
узнах името на новата енергия на Земята.
Майчинската, приемащата енергия.
То също е Теа.
Магическо е.
И нищо не е случайно.

Давид ми разказа снощи нещо, което звучи като притча.
Негова съученичка си изгубила папагалчето. Пуснала снимката му във ФБ с молба да я разпространяват колкото могат. И всички разпространявали снимката на всевъзможни места, споделяли, коментирали, бдели – да стигне до повече хора. На Давид му омръзнало да я вижда навсякъде и им казал:
– Докато висите във ФБ да разпространявате снимката, няма да намерите папагала.

Така е. Човек трябва да излезе и да тръгне, за да отиде там, където иска. Но трябва и да е точното време.
Не е трудно да бъдеш в точното време на точното място. Не е трудно, защото Духът в теб винаги знае и точното време, и точното място.
Нужно е само да си тих, за да го чуеш.
Теа ми казва да остана.
Тя също позволи да кажа името й.
Тя ми казва да бъда тук. Сега.
Въпреки всичко.
Духът никога не ме е подвеждал.
Затова не Го питам „защо”.
Сама разбирам след време.
И няма нищо, нищо случайно.
Запомнете го!

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

