Панаира на Vira

май 25, 2012

Автор?

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 10:33 am

Дори и не съм си мечтала така да обичам –
в мълчаливо доверие и напълно отдаване,
любовта да ме прави по-силна и щедра във всичко,
любовта изцелява, любовта вдъхновява.

Да усещам когато се радваш или тревожиш,
да усещам когато за нещо ме питаш,
дори и не съм си мечтала, че това е възможно,
но трептя в този ритъм, трептя в твоя ритъм.

И, разбира се, искам да съм много наблизо,
искам още неща – радостно-земни –
една моя рокля до една твоя риза
и ние, които с любов спираме времето.

Автор? 🙂 Така ме питат във ФБ

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

