Панаира на Vira

май 24, 2012

Като птичето

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 2:20 pm

Малко потисната се чувствам днес. Анди продължава да се страхува от трусовете и ми е трудно да го успокоя трайно. Не говори много, не се смее безгрижно. Страхува се.
Познато ми е това чувство, но аз вече не го изпитвам. И, в интерес на истината, се успокоих заради него. Това беше единственият начин онази вечер да го накарам да заспи. Единственият начин – да усети, че аз съм напълно спокойна. Защото той ми вярва, но казаното с думи не влиза толкова дълбоко в него, колкото усещаното.
Направих го – успокоих се и от тогава не съм изпитала нито за миг страх, че нещо лошо ще се случи.
Опитах се да обясня това и на Калинчето, понеже и нейното дете не смееше да легне да спи.
Анди се успокоява, когато съм до него, но навън всички говорят за земетресението и от приказките им той пак се напряга.
Та, днес затова не ми е много празнично.
За себе си вече знам, че всичко е наред (въпреки че снощи пак имаше кратък силен трус и аз бях будна), но се чудя как да го предам и на другите.
Те искат да говорят, изслушвам ги, страховете им не ме напрягат, но тъй като съм навсякъде с Анди… Те би трябвало повече да се владеят, но разбирам защо не могат.
Днес, 24 май, е ден на писмеността, но и на духа. Един от светлите празници на Духа. Нека Той ни просветлява, за да виждаме собствената си светлина и да бъдем способни да помагаме и на други.
Птичето пее. Това е един от най-сигурните признаци, че всичко е наред.
Бих искала и Анди да е като птичето, но и той е вече човек с мисли и страхове, които трябва да преодолее.

има 1 коментар »

  1. В момента не искам нищо повече на света от това, да можеш да ми предадеш поне малка част от спокойствието си:)

    Коментар от kalina — май 24, 2012 @ 7:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

