Панаира на Vira

май 22, 2012

Дневник 22.05.2012 Всичко е цяло

Filed under: дневник — Tags: — Диана @ 12:40 pm

Опитвах се снощи да напиша едно стихотворение. Неусетно стана 12. А стихотворението не се получаваше. Знаех какво искам да изразя, но началото му не идваше по никакъв начин. Рядко ми се е случвало подобно нещо. Оставих го и си легнах. Още дълго след това не можах да заспя. Така че сигурно ми се събират два часа сън за цялата нощ. Но сега си отворих тетрадката и си давам сметка какво съм написала. Ето част от него:

…и небето във мен обича безкрайно,
а земята в мен знае колко е крехка…

Тук всички сме много травмирани. Като че ли при нас земетресението се е усетило по-силно, отколкото в други квартали. Защото виждам, че доста хора се шегуват със случилото се, а от онези съседи, с които прекарахме нощта навън, и хората, които срещнах днес на улицата, никой не е способен да се шегува. Повечето вече сме спокойни, дори ведри, но някак си дълбоко разтърсени отвътре.

И краят на моето стихотворение, който всъщност написах пръв, е хубав:

Затова съм и слънце, и дълбока река,
свойте буйни води внезапно разляла,
но ти се радваш и ме държиш за ръка,
и всичко е цяло, всичко е цяло.

Всичко е цяло!

4 коментара »

  1. Разтърсващо! Ти си в контакт със „Силите“, това е поредното доказателство, не че е необходимо каквото и да е доказване… Както се казва – чул те Господ! Поздрави, Дияна!

    Коментар от Соня Петрова - Magicktarot — май 23, 2012 @ 8:03 am

    • Благодаря ти! В интерес на истината, по време на земетресението не можах да запазя пълно самообладание. 😦

      Коментар от Диана — май 23, 2012 @ 8:36 am

  2. Диди,много е добро! Поздравления!

    Коментар от silvia tencheva — май 24, 2012 @ 7:49 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

