Панаира на Vira

май 21, 2012

За човека и професионалиста

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 12:01 pm

Анди имаше едно малко кариесче и го заведох при Марги да му го оправи. Той за пръв път сядаше на зъболекарския стол. Иначе е идвал с мен и е стоял в кабинета докато Марги работи по моите зъби.
Днес Марги с такъв финес и толкова мило подходи към него, че той дори не разбра какво става. Може би много други стоматолози работят така с деца, но това ми напомня още веднъж защо Марги е моята зъболекарка.
По стечение на обстоятелствата имам много познати стоматолози. Дори моята най-добра приятелка от ученическите години, с която съм живяла заедно, кандидатствала заедно, и на която съм кума, дори тя е стоматолог, и съпругът й също. И клиниката им, пак по стечение на обстоятелствата, е през два блока от моя.
И сестра ми е зъботехник, и приятелят на сестра ми е зъботехник, и те работят с едни от най-добрите стоматолози в София. Имам предвид, че мога винаги да си избирам къде да отида – при най-добрите от най-добрите. Марги не била толкова добра, според някои от тези мои близки и приятели. Защо толкова съм държала да ходя при нея?
Само че те и до ден днешен не разбраха, че аз ходя при човека Марги, не при професионалиста.
Същото е и с фризьорката ми, с плод-и-зеленчука, в който пазарувам, и с много други неща.
Не е въпрос на навик. Маргарита ми знае и кътните зъби – както буквално, така и преносно. Нещо, което е важно за мен и най-добрият професионалист не може да ми го даде.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

