Панаира на Vira

май 13, 2012

Създаване на образи

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 11:31 am

Хрумна ми да напиша нещо, но трябваше да направя лазаня и част от него отлетя с вятъра през прозореца…
Ето все пак това, което остана.

В писането има процес на учене, който може да не е особено дълъг, ако има кой да ти каже основните неща. Да ти посочи грешките в конкретна работа. Това отначало е малко стряскащо, но с течение на времето разбираш, че подобрява работата ти.
Има такъв процес – бърз и теоретичен.
Но после има един по-дълъг процес, когато започваш на практика да усещаш, осъзнаваш и прилагаш наученото.
Например, аз не усетих веднага казаното ми „създавай образи”.
И преди съм опитвала да създавам образи, но не съм си давала сметка, че влагайки посланието в образ, се получават едни от най-хубавите и запомнящи се стихове.
В последно време видях и усетих какво точно значи да създадеш образ, който говори повече от думите.
Някои създават образи без може би да са чували за това: „създавай образи”. Реших да го кажа обаче, защото за мен беше важен съвет, макар и осъзнат по-късно.
Пишейки това, си дадох сметка, че нещата, които съм запомнила от прочетеното в блоговете, са били образите – ярките и нестандартните най-вече. Мога да изброя много от тях, но няма да го правя, за да не пропусна нещо.
Те се помнят дълго с посланието, което носят. Някои се помнят завинаги.
Посланието, облечено в образ, е по-силно от всичко друго.

5 Коментари »

  1. А обратното – образът, съблечен в послание? 🙂

    Коментар от Кръстю — май 13, 2012 @ 11:46 am

    • :))))))))))) Май наистина и събличането прави впечатление… дори повече от обличането…:))))))

      Коментар от Соня Петрова - Magicktarot — май 13, 2012 @ 12:45 pm

      • Вие как ме озадачихте сега 🙂

        Коментар от Диана — май 13, 2012 @ 1:48 pm

  2. Техниката настина се учи, но таланта е дар божи!

    Коментар от гравитон — май 13, 2012 @ 10:25 pm

  3. Да. И всъщност, май няма правила 🙂

    Коментар от Диана — май 14, 2012 @ 3:03 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

