Панаира на Vira

май 11, 2012

Дневник 11.05.2012

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 8:05 am

Тези дни писателят Георги Атанасов ми писа в чата да ми благодари за реакциите ми на неговите стихове. А моите реакции не са кой знае какви – просто под всяко стихотворение, което наистина много ми харесва, го казвам и с думи. И го правя, защото знам, че всеки творец има нужда от това. И му казах, че се радвам, когато срещна творци, които искрено се интересуват и от нещата на другите, не само от своите собствени.
После той се допита до мен за една своя идея, която иска да предложи за обсъждане пред по-широка аудитория. Допита се, но по начина, по който наистина искаш да чуеш мнението на другия, да помислиш върху него, да знаеш, че той има какво да ти каже.
Ставаше въпрос за необходимостта от създаването на литературни агенции и литературен пи-ар.
От целия ни разговор аз всъщност успях да си направя изводи за себе си – за това, че в мен е останала голяма непримиримост към несправедливите неща в литературата. А непримиримостта си е непримиримост, независимо дали защитава нещо добро, тя е агресивна по някакъв начин. Трябва й само една искра…
Но, осъзнавайки това, се чувствам по-различно.
Целта ми е да кажа, че един добронамерено проявен интерес от друг човек към твоите мисли променя понякога неща, които с години са били там неосъзнати.

2 Коментари »

  1. Бих допълнил, че и един недобронамерено проявен интерес, понякога също има своята тежест…зависи.

    Коментар от Кръстю — май 11, 2012 @ 8:40 am

    • Разбира се. Но от всяко нещо човек може да се поучи. Това не ме кара да губя доверие в хората. Както и теб. Възхищавам ти се, че от никого не се отказваш – и така до край.

      Коментар от Диана — май 11, 2012 @ 9:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

