Панаира на Vira

май 5, 2012

Земята – райска градина

Filed under: Популярни, дневник — Tags: , , — Диана @ 10:08 am

Ако желаете да знаете какво се случва в момента със Земята и с нас, прочетете книгите на Лий Каръл от поредицата за Крион. Аз прочетох дванадесетата от тях, сега чета и първата.
Мога да кажа с чисто сърце, че това е, което в действителност се случва.
Усещам го осезателно вече от около година. Но чак сега разбирам.
Изчела съм много теории, много езотерична литература. Неведнъж съм приемала на сляпо за истина нещата в тях. „На сляпо” – в смисъл интуитивно. Но винаги са оставали в мен въпроси, недовършеност, непълнота.
Има книги от тази област, които са факти и теория. Има и други, в които написаното контактува направо с душата ти и те изпълва с енергия и вдъхновение, дори да не го разбираш изцяло с разума си.
Но и това не е достатъчно. Изпълващи с вдъхновение и хармония докато ги четях, за мен бяха книгите на Вадим Зеланд. (Ще спомена само, че на други, които ги прочетоха, те не подействаха така.)
Но книгите на Зеланд не успяха да ме накарат да осъзная цялостната картина и неограничената сила на човека да променя нещата с мисълта си. Прочитайки ги, не можах да помогна на себе си така, както се очакваше. По-скоро това, че ги прочетох, помогна на сестра ми, която в онзи момент имаше голяма нужда от помощ и от такъв силен прилив на енергия, какъвто те предизвикаха в нея.
Отнасяла съм се скептично към почти всеки автор, чиито книги съм започвала да чета по-нататък. Нито един обаче не ме е разочаровал. При мен попадаха точно онези, които са ми били нужни.
Към книгите на Лий Каръл също бях предубедена. И то много. Защото се случи така, че един човек, на когото имам огромно доверие, ми каза, че написаното в тях са измишльотини.
Защо ми го каза и дали наистина мисли така – нямам отговор. (Може да е било нужно, може да не съм била готова тогава. Всичко е възможно.)
Също така, хората често грешат, включително и аз.
Не искам да съм права. И нямам за цел да ви убеждавам. Просто препоръчвам тези книги на всеки, който си задава въпроси за „края на света”. И най-вече на всеки, който желае да разбере какви неимоверни сили притежава човекът.
Вчера си мислех да публикувам цитати, но отделните цитати няма да ви дадат цялостна представа. По-скоро някой отново ще злоупотреби с тях.
Затова всеки, който желае и има възможност, нека си вземе първата книга – „Крион I – Финалната епоха” и да прецени сам.
Стилът е лек и разбираем, достъпен за всеки. Мисля, че никой от тези, които четат тук, не е неподготвен да разбере написаното.

П.П. Притчите на Крион ги има в Спиралата (например онази притча за гъсеницата). Хубави са, но те не са онова, за което говоря. Те са само допълнение към него.

2 коментара »

  1. Диди,стигнала съм до 6 книга,чета ги последователно,много ми харесват и притчите на Крион,много добре се чувствам след всяка негова книга,а ченълингите на Лий Каръл са много добри!

    Коментар от silvia tencheva — май 5, 2012 @ 7:09 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

