Панаира на Vira

май 2, 2012

Като летен ден

Filed under: дневник — Tags: — Диана @ 9:46 pm

Днес беше точно като летен ден. Стоях дълго навън. Следобеда с Анди излязохме още в пет. Видях, че няма никой освен картаджиите и си взех книжка. Но точно като слязох, се появи Люси с метла и лопата в ръце. И с две от трите дечица, които са й правнуци. И тя видяла, че още няма никой и решила да измете леко фасовете около пейките – без да вдига прах. Отидохме отсреща, тя метеше наистина много леко и бавно, говорехме си. После метох аз, а тя ми придържаше торбата докато я напълнихме. Почистихме всичко, качих се да си измия ръцете. В това време бяха надошли и другите и така нататък. Точно като през лятото – спокойно, ведро, безвременно. Понякога откарваме до осем-девет…
Аз съм родена в този квартал и в този апартамент съм живяла като малка. После се преместихме, накрая пак се върнах тук. Познавам всички или повечето.
Познавам брезата пред прозореца в кухнята. Тя е колкото мен на години.
Преди малко стоях там – пушех и я гледах. На небето нямаше звезди, само облаци.
Миг по-късно погледнах надолу. Видях малко борче да блести, осветено от уличната лампа.
Толкова малко борче – в сравнение с брезата, която е расла с мен от раждането ми. Толкова ново. И красиво.
И тогава си помислих – ще го оставя ли да израсте в мен или болката ще го задуши…
Е, щом пиша това, би трябвало да е ясно, че борчето е победило.
Всъщност, би трябвало да е ясно, че борчето винаги ще побеждава…

6 коментара »

  1. Как само си го описала деня – страхотно живо! Наистина и аз имах усещане за много летен ден. Стана ми много странно – и до прозорците на предишното ни жилище има бреза, а има и една по-малка елха (не борче, и не съвсем нова, но все пак!)… А тия дни ходих с бебката и семейството на излети из планината – тя искаше да целува и прегръща боровете…:)

    Коментар от Соня Петрова - Magicktarot — май 2, 2012 @ 10:19 pm

    • Соня, – усмихвам се 🙂 В момента чета и много хубава книга – точно за тези неща. Мисля, че ти би я оценила 🙂
      А в нея между другото пише – „Имате проблеми с индиговите деца? Почакайте да се родят техните деца!…“ 🙂

      Коментар от Диана — май 3, 2012 @ 7:09 am

      • Коя е книгата, Диана? Ще ми е интересно да я видя, явно това е синхронност! Поздрави и успешен нов летен ден! 🙂

        Коментар от Соня Петрова - Magicktarot — май 3, 2012 @ 7:54 am

      • Синхронност е. Четох и поста ти сега и съм сигурна, че книгата ще ти допадне – 12-те слоя на ДНК
        Ето линк: http://aratronbooks.info/tag/12-%D1%82%D0%B5-%D1%81%D0%BB%D0%BE%D1%8F-%D0%BD%D0%B0-%D0%B4%D0%BD%D0%BA/
        Много хубав ден и на теб ти пожелавам, Соня! 🙂

        Коментар от Диана — май 3, 2012 @ 8:00 am

  2. А при мен ЦЕЛУВКА НА ПЧЕЛА – http://mitkoivanov.wordpress.com/2012/05/02/%D1%86%D0%B5%D0%BB%D1%83%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%87%D0%B5%D0%BB%D0%B0/

    Коментар от гравитон — май 2, 2012 @ 11:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

