Панаира на Vira

април 2, 2012

На Бог

Filed under: дневник, поезия — Tags: , , — Диана @ 7:30 pm

Знам, че ми даваш от всичко по колкото трябва –
необходимата болка, необходимата вяра.
Знам това, също както когато
мислех, че не мога да имам и двете –
и писането, и децата,
и от първото трябваше да се откажа…
Но мина време и Ти ми го даде отново –
в повече, отколкото бях си представяла,
толкова, че да знам, че е моя съдба.
Макар да не пиша така, както другите.
Аз им говоря…
И сега, всеки път щом помисля,
че не мога да имам и двете неща,
които на този етап желая,
Ти изникваш отнякъде,
за да ми се усмихнеш и кажеш –
само се радвай и имай търпение,
защото животът е най-непредвидимото,
най-непредсказуемото,
най-вълнуващото и най-великото
приключение…

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

