Панаира на Vira

март 14, 2012

Дневник

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 9:44 am

Вярвам в теб. Каквото и да стане, вярвам в теб.
Познавам хората. Не постъпките, а душите им.
Някои са като слънцето. Други са безмилостно вледенени.
Битката, която водя, е за цял живот.
Всички души да станат като слънцето.
Аз не мразя пръстта.
Корените ми са надълбоко в нея.
Защото само така мога да бъда висока.
Искам да бъда висока,
за да покажа и на други посоката.
И, както каза Димитър Тонин в онази своя бележка –
човек не може да бъде щастлив в свят,
в който другите са нещастни.
Вярвам в теб. Вярвам и в себе си.
Вярвам, че имам своя мисия
и че Бог знае какво прави с мен,
защото никога не ме е изоставял.
Бог, Съществуването, Духът – Онзи, който
е всичко и във всички нас.
Любовта ме научи на страшно много неща.
Неща, които ги пише и в книгите,
но не могат да се научат от там.
Затова съм друга. И отвътре съм спокойна.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

