Панаира на Vira

март 9, 2012

* * *

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 11:38 pm

Пролет е. В двора на къщата в Момчиловци съм.
Седя на един стол. До мен цъфти ябълковото дърво.
Вали следобеден дъжд. От онези, които правят
тревата по-зелена, игликите – по-жълти,
клоните – по-кафяви, въздуха – по-ярък.
Всичко наоколо е мокро, но аз съм под навеса.
Имам гумени ботуши, с които мога да отида навсякъде.
Сама съм. Гледам и слушам дъжда.
От отсрещните хълмове се издига пара –
топлина от недрата на земята.
Цялото това шеметно усещане…
В равнината не е същото.
Всъщност, изобщо не знам и не искам да знам
как е в равнината.
Знам само, че никоя равнина не може да ме прегърне така,
както тези хълмове.
И се отпускам цялата в тях – както никъде другаде…

5 Коментари »

  1. Усетих прегръдката на планината… усещане за свобода… усещане за принадлежност и единство с планината…
    Красиво… и прегърнато…

    Коментар от Амазонка — март 9, 2012 @ 11:56 pm

    • Да… искам да съм там сега 🙂
      Лека нощ, Амазонка, до утре!

      Коментар от Диана — март 10, 2012 @ 12:04 am

  2. Лека нощ! И топли сънища! 🙂

    Коментар от Амазонка — март 10, 2012 @ 12:06 am

  3. Има поети, които са ми толкова близки до сърцето! За сетен път си казвам, докато те чета, че ти си от тях.
    Поздрави! 🙂

    Коментар от Amelie — март 10, 2012 @ 1:10 pm

    • Благодаря, Амелия, просто с теб имаме сходно светоусещане. 🙂 И способност да го изразяваме по някакъв такъв начин, че да се почувства осезаемо 🙂

      Коментар от Диана — март 11, 2012 @ 9:30 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

