Панаира на Vira

март 8, 2012

Мама ми каза… С обич

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 9:40 am

Мамо, не искай да ме направиш като себе си,
помогни ми да разбера коя съм.
Вслушвай се в мен
и в сърцето си,
не в това, което ще кажат другите.
Помогни ми да намеря пътя си в този свят,
не нечий друг път, а моя.
Не е нужно да ми казваш нещо.
Любовта ти е достатъчна.
Всичко друго мога да науча и сама…

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

