Панаира на Vira

февруари 21, 2012

Избрала съм да дойда

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 10:45 am

Избрала съм да дойда…
И сигурно съм насъбрала много отпечатъци в душата си
по своя път до тук.
И сигурно ги слагам върху всичко,
което правя.
И някои от тях ме карат да блестя,
а други ме превръщат в тъмна нощ,
макар че и под тежестта на пластовете им усещам,
че съм сияйна…
От дълго време тази моя запечатана душа
не можеше да види и да пожелае нищо.
Стремежите й се разтваряха във тъмнината на нощта –
угасващи в небитието искрици истина…
Но днес не е така.
Не е така…
Сега е по-различно.
Не съм различна аз, не е различен и света,
а се е променило всичко, всичко…
Защото днес не е като преди –
не просто някоя искрица в мен сияе,
а цялото ми същество,
защото днес
душата ми желае.
Тя желае…

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

