Панаира на Vira

февруари 1, 2012

Кулата

Filed under: дневник — Етикети: — Диана @ 8:05 pm

Нещо се случи с тази кула,
която чувствах моя,
обичах да спускам косите си
през високия й прозорец.
Обичах да бъдат стълба за някого –
да се качи тук, при мен,
и да погледне през моя поглед.
Но нещо се случи
и започна да духа вятър.
Нещо направих не както трябва.
И кулата ми, мястото ми,
някак вече не е толкова мое.
Нещо се случи,
нещо се счупи в мен
и вече не съм свободна.
Каквото и да понеча да кажа,
внимавам – не съм свободна.
Опитах се да го преодолея
и продължавам да се опитвам,
но вече съм сплела косите си
здраво на плитка.
Може би е дошло времето
да сляза от моята кула,
може би е дошло времето
да я напусна.
И ми е толкова мъчно…
Понякога се чувствам безкрайно сама –
когато най-весело бъбря с приятели някъде,
а душата ми е тук –
заради нещо, заради много неща.
Не искам да я напускам…

2 Коментари »

  1. Не напускай кулата своя…
    тя без тебе ще рухне…
    тя е твоя опора и ти го усещаш…
    а косите на плитка… помисли си,
    те по-здрава са стълба…
    Не напускай кулата своя…
    погледни през прозореца вятъра
    и усмихни се…

    Коментар от сълзица — февруари 1, 2012 @ 11:15 pm

    • Не, аз ще бъда тук – ето, тук съм, просто не знам какво ще пиша.
      А за плитката – аз постоянно съм с плитка, само тук не беше така.
      Тази кула в началото я направих широка, защото пишех дълги, дълги текстове. Сега тя още е така широка и малки стихчета не се чувстват уютно в нея. Стихчета с по-малко думи. Мънички и недоизказани.
      Написах го, защото в един момент се почувствах така и започна да ме мъчи и да ме спира това. Трябваше да го напиша – за да го осмисля и аз. И трябваше да го сложа тук – за да ми напомня нещо.
      Иначе, Сълзице, продължавам да мисля, че нищо не е напразно. И ти благодаря – ти знаеш за какво 🙂

      Коментар от Диана — февруари 2, 2012 @ 8:25 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

