Панаира на Vira

януари 23, 2012

Отрова

Filed under: дневник, поезия — Tags: — Диана @ 11:28 pm

Зад думите си, като зад стена,
стои човекът, който ги изрича.
Нима това е същата жена –
загрижената, силната, обичащата?

Не мога да я съдя, та нали
ако осъждам, ще съм като нея.
От думите й много ме боли,
но ето, че все още се владея…

Но няма оправдание когато
решиш да вливаш във кръвта на друг отрова –
през раната, отворена в главата му,
в обилни дози и отново, и отново.

Не мога да те съдя както ти
ме прати като вещица на кладата.
Човек не е способен да мъсти,
когато истински за нещо страда.

Достатъчно отровен е светът –
илюзиите ми са заради такива,
които като теб мъстят, мъстят,
и от това мъстене се опиват.

Не идвай тук, тръгни си като сън,
дори съвсем сама да ме оставиш.
Кръжи където искаш, но отвън,
жена, която лесно ще забравя.

3 коментара »

  1. О, Диана…
    Толкова е силно, тежко и засядащо на гърлото!
    Наистина едно от най-добрите неща, които скоро съм чела.
    Поздрави!

    Коментар от amelia — януари 24, 2012 @ 12:35 am

    • Здравей, Амелия! Благодаря ти! Повярвай ми, че не искам да имам поводи да пиша така.
      Наскоро се бях сетила и исках да ти кажа, че помня и истинското ти име. Затова – за хората, които не могат да бъдат забравени. Такива, каквито са.
      Радвам се, че си тук!

      Коментар от Диана — януари 24, 2012 @ 9:31 am

  2. О, много си мила, благодаря ти! 🙂
    Да, за хората, които не могат да бъдат забравени такива, каквито са. Това дава вдъхновение за още толкова писане…
    Поздрави! 🙂

    Коментар от Amelie — януари 24, 2012 @ 11:36 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

