Панаира на Vira

януари 14, 2012

Верижни наградки: The Versatile Blogger

Filed under: Без категория — Диана @ 11:53 pm

Изглежда скоро всички ще се сдобием с тях! 🙂

И аз не си падам по верижните игри, но участвам заради хората, които ме включват, и които са били включени от други и т.н. – заради хората, които харесвам тук в блоговете.
Става дума за наградата The Versatile Blogger. Приятно ми стана, че ме е номинирала Мария, която е поетеса. Благодаря ти, Мария! За първи път видях блога й, когато уших едно жълто коте от поларено одеяло, снимах котето, а тя дойде да го хареса. Защото освен че пише стихове, шие и човечета от плат, а напоследък и плодчета. 🙂

За да приема наградата, трябва да изпълня тези три стъпки:

1. Благодарете на този, който ви дава наградата и линкнете блога му!
2. Номинирайте 15 блогъра за наградата и ги информирайте за това!
3. Споделете 7 неща за себе си!

Номинирам за The Versatile Blogger Award ето тези хора (и ги моля да ми простят, че ги включвам в играта, ако не искат да участват в нея, а също и ако вече си имат такава наградка):

Gloxi-Floxy от Притчите
Владимир Кабрански от Нямам идея
Кръстю от dum spiro, spero – #2
Amazonka от Земите на Амазонка
Сълзица от Сълзите ми… и още нещо
Xabiba от ~Remembering~
Соня от Магически разкази
Руми от Объркваща работа
Hexemexe от Из дневниците на hexemexe
Зори от зорините озорени озарения
Николай Григоров от шменти капели
Графът от Графът
Шаренийка от ТОПЛО, ЦВЕТНО, ВКУСНО
Цветанка Шаханска от Don’t worry, be happy
Svet Lana от Защо, какво, как

Седем неща за мен. Аз мисля, че вие знаете много повече от седем неща за мен, но ще се опитам да се сетя за някои други седем, които сигурно не знаете:

В ежедневието си се усмихвам повече, отколкото тук.
Там няма с кого да говоря за истински тъжните неща.

Онова, което не мога да кажа на никого,
го казвам тук – на всички.

Много малко от приятелите и близките ми в живота
ме познават и такава, каквато ме познавате вие.
(Освен ако не четат тук понякога.)

Харесва ми да общувам с вас

Искам да ви видя и на живо.

10 Коментари »

  1. дааа, жълтото коте! 🙂

    Коментар от Мария — януари 15, 2012 @ 1:10 am

  2. Благодаря, трогната съм!
    Но не обещавам да продължа веригата, най-малкото повечето, които бих номинирала, стоят вече в този списък. 🙂

    Коментар от Gloxy-Floxy — януари 15, 2012 @ 8:41 am

  3. Само който иска 🙂
    Ето – поздрав от жълтото коте: https://vira111.wordpress.com/2010/11/02/a_cat/ 🙂

    Коментар от Диана — януари 15, 2012 @ 9:12 am

  4. Благодаря ти, Диана! 🙂 Не знам дали ще се справя с тази игра, но все пак да те питам – някъде трябва ли да се регистрираш, че играеш – или е достатъчно да напишеш такъв вид постинг? Поздрави! 🙂

    Коментар от magicktarot Sonia Petrova — януари 15, 2012 @ 9:31 am

  5. Благодаря, Vira!
    🙂 усмихната неделя!

    Коментар от Amazonka — януари 15, 2012 @ 10:50 am

  6. Vira, благодаря ти за оказаната чест!
    И аз като Глокси се затруднявам да продължа веригата. Явно четем едно и също 🙂 Вероятно затова ми е и много приятно да наминавам тук из твоя „панаир“! Чувствам се много уютно при теб!
    От следващия ти пост се усеща топлина и вкусни нотки!
    Топла, цветна и вкусна неделя ти желая! 😉

    Коментар от шаренийка — януари 15, 2012 @ 1:01 pm

    • Шаренийка, не е нужно да я продължавате 🙂 Важното е това – че се чувстваме добре. Топла, цветна и вкусна неделя и на теб! Мойта по-скоро е носталгична, леко отпусната, да не кажа мързелива. 🙂

      Коментар от Диана — януари 15, 2012 @ 2:51 pm

  7. Благодаря, но ще се включа по-късно. Сега излезе една бърза работа, знаеш какво е…радваме се вече на работа 🙂

    Коментар от Кръстю — януари 16, 2012 @ 7:41 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

