Панаира на Vira

декември 27, 2011

Ябълковото дърво

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 11:28 pm

Ябълковото дърво владее света,
защото не познава нетърпението.
То има само своя естествен ритъм
и никакъв избор.
Но аз не искам да съм като ябълковото дърво.

За мъдреците хармонията на ябълковото дърво
е крайна цел на всеки път,
криволичил по острите завои на удовлетворение и болка.
За мъдреците ябълковото дърво е мъдро.
Но аз не искам да съм като ябълковото дърво.

Аз искам да съм само нежния му цвят,
който цъфти с такава тиха страст
и после пада.
Но цялата вселена е създадена
за красотата на този миг.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

