Панаира на Vira

декември 25, 2011

Тук

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 8:27 pm

Тук съм –
някъде между делниците и празниците,
между сутрините и вечерите,
в прегръдката на музиката – написаната и ненаписаната.

Тук съм –
в удареното оченце на моята племенница
(винаги съм искала да имам момиченце)
и най-много съм тук, когато я прегръщам.

Тук съм –
и в редките прегръдки с мама,
която ми каза, че съм се родила поетеса,
но скъса първите ми стихове,
защото мислеше, че така е правилно.

Тук съм –
харесвам и прегръдката на водата,
чиито звук и допир ме пренасят в други светове.

Тук съм –
в още една прегръдка,
една завинаги,
в която нищо от мен
няма да бъде другаде.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

