Панаира на Vira

декември 22, 2011

Писмо до Ния

Filed under: дневник, есета — Етикети:, — Диана @ 10:35 pm

Писмо от Ния до Дядо Коледа (Ния – дъщеричката на МикиБлу и БатПеп):

Мили Дядо Коледа,
Имам 8 награди от госпожите. Моля да ми донесеш Мини Маус, за да мога да си играя. Обещавам да не се мотам.
Ния (трите й имена – видях го във ФБ)

Писмо от мен до Ния с копие до Дядо Коледа:

Ще се мотам, Ния, и още как! Обещавам! 🙂 Няма да съм винаги организирана, ако съм такава, няма да сътворя нищо хубаво. Ще се мотам, ще прекарвам дълги часове, откраднати от графика, в мотаене – може да си ги взимам от съня, но непременно ще се мотам. Може да не си изпълня всичките задължения, но никой няма да пострада от това, най-важните ще бъдат изпълнени. И всяка свободна минута ще използвам за да се мотам, защото всичко, което ми се изпречи на пътя докато просто се мотам, се оказва хубаво и важно. Това е творчеството, Ния, отстрани изглежда като че ли се моташ и за възрастните е много неприятно, защото те никога не се мотат и винаги бързат. Госпожите не се мотат никога (не знам извън работа как са). Затова раздават награди – поощряват ни да бъдем организирани и умни. Но те нищо не разбират. Техният свят и нашият никога не се срещат истински. Техните награди не са ценни. Раздават не само награди, възлагат ни и много задачи, които да изпълним, за да бъдем заети, да се научим да работим повече и по-добре. Да, знам какво мислят те за мотаенето.
И родителите – твоите са най-добрите, както и моите, но и те сигурно смятат, че човек не бива да се мота, че това е някак си неприемливо за всички наоколо. Специално твоите родители, Ния, не са такива – знам, познавам ги. Предполагам, че те биха искали от теб да си по-организирана, само ако на тях им е много напрегнато в момента, иначе не.
И така, Дядо Коледа, обещавам винаги да се мотам. За Ния не съм сигурна, но непременно й донеси Мини Маус и един голям скицник за рисуване от мен! Моля те!

6 Коментари »

  1. Защо, чак сега открих блогът, ти ?! 🙂

    Коментар от Николай Григоров /Shljko/ — декември 22, 2011 @ 11:57 pm

  2. И аз обичам да се мотам:) То, мотането, е изпълнено с толкова много неща, усещания, хрумки, цветове…С по-голямата ми дъщеря си имахме специална дума за мотането-блюмкам 🙂 Не си спомням вече как се появи, но съм сигурна, че и нейните деца ще я използват:) А за госпожите не си съвсем права, по себе си го знам (моите ученици тази година завършват ХІІ клас).
    Благодаря ти, че си се отбила в блога ми и че си харесала картичките и стихчето(много ми е приятно:))
    Пожелавам ти винаги да намираш време за мотане, а Дядо Коледа винаги да сбъдва желанията ти:)

    Коментар от Лара — декември 23, 2011 @ 12:06 am

  3. Благодаря ти, Лара! Знам, че не съм съвсем права за госпожите, нали съм и родител, но се почувствах напълно като дете от това изречение в писмото на Ния, и понеже и за моя малък син неговият господин (той има мъж учител) му е като император – каквото каже, е закон, реших да го кажа така 🙂
    И аз ви пожелавам на всички много хубави празници! Мен най-много ме радва, че започва една тиха и свята ваканция – доста дълга – без домашни и уроци – само за мотаене 🙂

    Коментар от Диана — декември 23, 2011 @ 8:49 am

  4. ооооооооо прекрасно писмо! Благодаря от сърце :-* Ще си помислим дали точно сега ще достигне до Ния :mrgreen:

    Много хубави и приказни празници на теб и твоето семейство 🙂

    П.П. Честит Рожден Ден на голяма патерица :-**

    Коментар от mikiblue — декември 23, 2011 @ 11:20 am

  5. Не, Мики, не й го показвай! 😀 Тя е щастливо дете и ще бъде щастлив човек! Пожелавам ви много радост и с двамата – Ния и Боян! 🙂

    Коментар от Диана — декември 23, 2011 @ 1:39 pm

  6. ние нямаме нищо против мотането, стига да не е когато сутрин закъсняваш за работа и ще те уволнят по тази причина 🙂

    защото когато те уволнят ще има много време за мотане, но за сметка на това – нищо друго 🙂

    Коментар от batpep — декември 24, 2011 @ 8:20 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

