Панаира на Vira

декември 20, 2011

Последната оцеляла жена

Filed under: дневник, поезия — Етикети: — Диана @ 12:00 am

last woman standing – индианското ми име от Тишо

През 2007 на този ден – рожденият ми ден – си подарих блог. Бях разочарована от поредния глупав конкурс за романи, на който не ме наградиха. Сега се смея на това, но тогава…
Бях сърфирала из други блогове, имах си и любим – този на Тихомир Димитров – понеже Тишо вече беше издал роман, и ходех там да чета какво става, как става, как изобщо става…
И в онзи ден, както си разглеждах, видях при него бутон „Създай блог в WordPress” или нещо подобно. Натиснах го и създадох.
От следващите четири години две ме нямаше изобщо тук – бях в Литературен свят. Есента на 2010-та се върнах, но в окаяно състояние.
Майк Рам от време на време успяваше да ме извади от летаргията. Бях се вглъбила изключително само в себе си. До скоро, когато Владимир Кабрански дойде и ме измъкна от тук – в смисъл, че някак си, без да ми казва нищо, ме накара да погледна и встрани от себе си, да се огледам наоколо и да се върна – наистина да се върна.

И така:

Не знам дали съм последната оцеляла жена
или лейди Джесика
или просто един глас
сред земите от гласове.
Но съм свързана с вас,
и безименна съм свързана с вас
по един тъжен и радостен начин.
И да – аз съм това –
една жена без гордост,
една жена без смисъл,
която не умее да обича
без от това да боли,
жена, която вярва, че може всичко,
но не може сама –
последната оцеляла жена.

Честит рожден ден на мен!

10 Коментари »

  1. Важното е винаги да се връщаш тук. Честит рожден ден! 🙂

    Коментар от Майк Рам — декември 20, 2011 @ 12:49 am

  2. Честит рожден ден, Диана! Блогът може да е само временна спирка за всеки от нас. Хубаво място е, но е просто временно. Помни това.

    Коментар от krizt — декември 20, 2011 @ 5:18 am

  3. Така е, но засега няма къде другаде да ходя 🙂 Благодаря ви, момчета!

    Коментар от Диана — декември 20, 2011 @ 8:30 am

  4. Оооо, Лейди Ди, ЧРД!
    Здраве, щастие, любов, творчески успехи… вълшебства и късмет ти желая, скъпа!
    И как така последна? :)))))))))))))… Рано е да се свършва света! То верно иде 2012, и верно си става тревожно, но мен повече ме безпокои напоследък опасността извънземните да ни забравят и да вземат, да не додат да ни оправят… Че сами, тъй както сме го подкарали, надали ще успеем да се оправим, нали все чакаме някой друг да върши отговорната работа по оправията 🙂

    Весел празник!
    🙂
    :*

    п.с.
    Kritz, то всичко е що годе временно и добре, че е така, и че се мени… иначе … скука… скука …

    Коментар от Светла — декември 20, 2011 @ 11:37 am

    • Ще се справим сами 🙂
      Благодаря ти, Светле – най-вече за вълшебствата! 😀

      Коментар от Диана — декември 20, 2011 @ 3:13 pm

  5. Уааа, какъв комплимент ми направи само! Благодаря ти, ласт ууман стендинг! Честит рожден ден! Винаги съм се чудил как ли реагират хората, чиито блогове чета, на закачливите прозвища, които им закачам в линковете там, при мен. И все си мислех, че май дори не ги забелязват. А то виж, не било съвсем така 🙂
    2012 ще бъде по-хубава от 2011, обещавам. Няма де да иде, просто. Който го е страх от метеорита да си припомни 1999-та и „проблема Y2K“. Голям смях падна. Мога да изредя още много такива римайндъри от миналото, които само доказват, че най-страшното на страха, всъщност, е самият страх. 🙂 Все пак, края на света го очакваме още от самото начало. А понеже е доста трудно да се фиксира тази дата, кажете ми, колко точно тъпо е да се фиксира другата? И, все пак, надявам се, че ако дойде девет километровата вълна, ще бъда някъде на хубава гледка, с хубава жена и хубава напитка под ръка, та да мога да ударя един екс в последния момент и да им кажа: „аре чао, аз се махам“. 🙂

    Коментар от asktisho — декември 20, 2011 @ 6:27 pm

  6. И за мен е голям комплимент името, което си ми дал 🙂
    А за края на света – какво да кажа като се пада на рождения ми ден!
    Разбира се, че няма да има край, а ново начало. Сигурна съм.

    Коментар от Диана — декември 20, 2011 @ 6:41 pm

  7. Честит рожден ден!
    Радвам се, че скоро те „открих“. Приятно ми е да наминавам тук 🙂

    Коментар от шаренийка — декември 20, 2011 @ 6:50 pm

  8. Честит Рожден Ден и Весели Празници!

    Коментар от hexemexe — декември 24, 2011 @ 12:47 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

