Панаира на Vira

декември 19, 2011

Микс от нищо

Filed under: дневник — Диана @ 11:07 am

Днес съм в ужасно душевно състояние. Объркано. И каквото и да напиша, няма да е подходящо. Мислех си да сложа снимка на поредната сурвачка, която направих за Коледния базар в училището, защото по Коледа в блога ми търсят това: сурвачка, сурвачки, сурвакници и коледни бебенца със сини очи.
После мислите ми се отклониха към зебрата на Кръстю и ето:

Трудно е със зебрата –
всяка същност
в другите познава само себе си.

Трудно е и с розата –
всяка същност
в другите познава само себе си.

Лесно е да бъдеш себе си,
когато си зебра,
когато си роза.

После чух една песен.
Пред рождения ми ден винаги ми е сълзливо, а и съм сантиментална до крайности.
И накрая се получи този микс от нищо, който да запълни дупката до следващия ден.

3 Коментари »

  1. Да! Розова зебра….това е идея! Като розовата пантера Пинко. 🙂

    Коментар от Кръстю — декември 19, 2011 @ 12:37 pm

  2. Забравих да ти кажа, не знам, чете ли, преди няколко месеца зебрата се чудеше защо има цветни снимки, като на нея черно белите са и достатъчни 😀

    Коментар от Кръстю — декември 19, 2011 @ 12:40 pm

    • Цветните снимки са заради розата сигурно 😀
      И заради розовата кесия?

      Коментар от Диана — декември 19, 2011 @ 2:07 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

