Панаира на Vira

декември 16, 2011

Пътешественичка

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 10:08 am

Посетила съм много страни,
коя от коя по-красиви –
Страната Фантазия,
Страната на Сънищата,
Страната на Приказките.
Живяла съм в тях
и добре ги познавам –
познавам и местното население,
и всички странници,
които някога са ги посещавали.

Днес продължавам да пътувам,
не се задържам много в моята страна
и тя не ме очаква много.
Във моята страна
се разминавам с всички като непозната,
а в пътешествията си
се срещам с хората по-истински.
Причината със сигурност е в мен.
Но съм такава – пътешественичка –
от раждането си.

3 Коментари »

  1. Еми, няма начин да не се срещнем и в страната на фантазиите, приказките и сънищата…То и аз съм постоянно там. Бродя ли, бродя и изобщо не ми се излиза! Поздрави, много е хубаво:))) Хубав, позитивен ден!

    Коментар от zvetanka shahanska — декември 16, 2011 @ 2:14 pm

  2. :))))

    Коментар от zvetanka shahanska — декември 16, 2011 @ 10:05 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

