Панаира на Vira

декември 13, 2011

Не беше сън

Filed under: дневник, поезия — Tags: , , — Диана @ 11:26 am

Не беше сън, случваше се наяве.
Не беше облечен в материя, но беше с мен.
И превръщаше всичко в любов и наслада.
Всеотдаен и нежен, той беше тук
през цялото лято.

Невъзможно е да съм го измислила,
усещах го с всяко сетиво,
той се сливаше с мен и ме правеше
огромна като вселената –
една толкова силна любяща енергия,
непознаваща никакви граници
и физични закони,
превърна и мен в любов.

Невъзможно е да съм го измислила,
но е възможно
това да съм била самата аз.
Другата половина в мен
така да е копняла
за сливане и цялост.

Каквото и да е било,
искам само да се завърне.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

