Панаира на Vira

ноември 25, 2011

Този град

Filed under: дневник, поезия — Tags: , , — Диана @ 3:53 pm

В този град
да съм отворена и беззащитна
е смърт.
В този град
само тъмната моя страна
ме крепи като ходя по улиците…
Дълго вярвах,
че не важно къде съм,
щом отвътре съм същата.
Но този град
е по-силен от мен.
На всяка крачка взривява
пръстта под краката ми.

В някои дни има прекалено мисли в главата ми. В някои дни съм преситена от мисли. Тогава си мисля също: Боже мой! Какви глупости пиша – за рози! Не че не са искрени. Но като срещна друго толкова отворено сърце, други – по-истински изповеди… Когато нещо ме накара толкова дълбоко да вляза в него, че да се изгубя…
После… пак трябва да изляза и да тръгна из този град – изгубена, напълно изгубена. А отвън – да се усмихвам и да говоря за неща, които в този момент не ме вълнуват изобщо.

има 1 коментар »

  1. Благодаря ти, Владо, че ми четеш и харесваш постовете. Понякога много имам нужда от някаква такава подкрепа. 🙂

    Коментар от Диана — ноември 25, 2011 @ 7:55 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

