Панаира на Vira

ноември 15, 2011

Моят питон

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 7:40 pm

По Шива (и Хазрат Инаят Хан)
(и по повод на пристъпите ми на паника – страхова невроза или както там се нарича)

Колко дълго бягах от този питон –
излетях чак в небето,
за да открия,
че и там той е с мен,
пришит с железен конец
за сърцето ми.

Бягах, бягах,
избродих възможните пътища,
и невъзможните,
за да открия,
че нито на педя
не съм се отдалечила от него –
пришит с железен конец за сърцето ми.

Пожелах да избягам
и от сърцето си
и оставих питона
да се увие около шията ми,
веднъж завинаги,
и открих,
че още съм жива –
като теб, Шива…

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

