Панаира на Vira

октомври 27, 2011

Вдъхновението

Filed under: Популярни, дневник — Етикети: — Диана @ 11:19 am

„Вдъхновение: Този феномен е толкова велик и прекрасен, че радостта, която носи, няма равна на никоя друга радост в света. Именно чрез това блаженство вдъхновените гении са преживели екстаз.

Вдъхновението е поток, поток на удивление и възторг. Затова истински вдъхновеният човек, бил той писател, поет или композитор, ако се е докоснал до вдъхновението, е изпитал върховно удовлетворение – не от себе си, а от това, което е достигнало до него.

…удовлетворението на самите творци от сътвореното от тях не може да се изрази с думи…“

Хазрат Инаят Хан, Космическият език

При първото ми съприкосновение с написаното от Хазрат Инаят Хан се обърках. Опитвах се да го разбера. Не ми въздействаше така, както исках. Но сега, съвсем малко по-късно, разбрах, че просто нарича някои неща с други имена, и говори за същото. Сега съм се оставила на казаното от него, както при Ошо, и то ме покорява със същата сила. Просто не бях му се доверила тогава. Сега казаното от него ме отпуска и вдъхновява. Вдъхновеното вдъхновява – това казва той – написаното с вдъхновение вдъхновява и други. Сега аз му благодаря с цялото си сърце.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

