Панаира на Vira

октомври 17, 2011

Промяна

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 11:23 am

Диана Павлова

Промяна

Аз дълго се люлях върху вълни от страх
и зъзнах в унес на брега безслънчев.
Из градове бетонени като в пустинята вървях,
увлечена от устрема на сънищата им.

Те пак са в мене – тези цитадели на желанията,
но все по-крехки – мога с поглед да ги срутя,
защото погледът ми се сдоби със светлината на мълчанието –
разпръсква мрака на надеждата за утре.

И като остров сред моретата от ветрове
остава същността ми неподвижна,
през въздуха, скован от ледникови студове,
сърцето ми горещо вижда.

Аз нищо не променям, аз само съзерцавам,
и всичко покрай мене съвсем различно става.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

