Панаира на Vira

октомври 10, 2011

Книгата от хартия

Filed under: дневник, поезия — Tags: , , — Диана @ 2:24 pm

Диана

Книгата от хартия

…понеже не мога да прегърна монитора 🙂

Да докосна книга
винаги ме е омагьосвало –
да я държа в ръцете си,
да я прегръщам до гърдите си –
сякаш прегръщам
безценните мигове
на любов и щастие,
прекарани с нея.

Книга, която ми харесва.
Не просто текст от монитора,
а книга в ръцете ми.
Защо ме омагьосва допирът до нея?
Какво я прави толкова специална?
Същата книга чета от монитора сега
и не е същото.

Сигурно това е желание да притежавам
или привързаност, или обсебване,
или и трите.
Но има нещо магическо за мен
в книгата от хартия,
която харесвам.

Съзнавам, че това можеше да се сведе до много по-малко думи, но нека си остане така 🙂

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

