Панаира на Vira

септември 28, 2011

Видения и символи

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 7:23 am

Диана

Видения и символи

                       Помолих те и ти ми я показа. Благодаря ти.

Показа ми картина –
аз, облечена като Робин Худ,
изстрелвам стрелата си
и политам след нея.
Това трябваше да значи,
че съм изстреляла стрелата си точно,
защото Робин Худ е сред най-добрите стрелци,
и че ще стигна там,
където тя е стигнала.
Остава само гората –
бях сред дървета,
бях до едно дърво.
То остана долу,
не погледнах към него, когато излитах.
Всичко вкоренено остана там.

28.09.2011, София

има 1 коментар »

  1. […] реално, изненадващо, закономерно… Всичко е. Видях картината, на която изстрелвам стрелата си. Още същия ден прочетох началото на „Възгледът за […]

    Pingback от Изумително и прекрасно: ТОЗИ, ЧИЯТО СТРЕЛА Е ИЗСТРЕЛЯНА… « Панаира на Vira — септември 30, 2011 @ 12:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

