Панаира на Vira

септември 16, 2011

Да познаваш

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 7:36 am

Диана Павлова

Да познаваш

Не те познавам.
Знам за теб
само
каквото съм почувствала.
Само две неща –
нежност
и всеотдайност.
Нищо друго.
Но тези двете
са истина,
защото
съм ги усетила,
когато си бил тук.

Вчера
тук бе едно момиче,
което мислех, че познавам.
Но до онзи миг тя не беше
присъствала в мен, до мен –
така близо.
Не съм била отворена за нея,
не съм я познавала.
Искам да кажа,
че можеш да познаваш само
каквото си усетил
в присъствието.
В самото присъствие.
И нищо друго.

Ние не трябва да сме далеч един от друг.
Никой никога не трябва да е далеч.
И затворен.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

