Панаира на Vira

август 23, 2011

Бог е любов…

Filed under: дневник, поезия — Tags: , , — Диана @ 4:47 pm

Диана Павлова

Бог е любов…

Бог е любов и, проявен във мен, любов съм аз,
душата ми, побрала във скованата материя небето,
искри с такава земна и неземна страст,
че даже камъкът край мен ще я усети.

Любов, която иска болката от всяко същество да изличи,
но знаеща и силата на болката като възможност
човекът своята душа до Бог да възвиси
и затова оставаща да свети безтревожно.

Любов, която няма да спаси света, ако светът не го поиска,
а за да го поиска, той трябва да усети любовта,
тя може да стопи леда, сковал сърцето му за истината,
като се влее в земните, привични на света неща,

като тече по-интензивно и навлиза по-дълбоко,
докато всичко покрай мен почувства, че е нея, Бог.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

