Панаира на Vira

август 19, 2011

Сега аз искам повече

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 8:09 am

Диана Павлова

Сега аз искам повече

Любовта дарява с прозрения.
Отдадеността е кристално чистото
огледало на истината.
Разбирам, че съм се нуждаела
от мътните и криви огледала
на други жени и мъже,
за да погледна себе си.
А сега се оглеждам
в чистия извор
на това, което е.
Автентичното не винаги притежава
блясъка и полираността на посредственото,
не разкрива своята хармония
на всеки поглед.
Но я носи дълбоко вътре –
стабилна, ненарушима.
Сега разбирам по-добре защо
ме тегли към онази част,
която ще изпълни цялото –
вълкът – газелата, газелата – вълка.
Разбирам, че сега аз искам много повече –
проникване, допълване,
не отразяване.
Разбирам, че не съм способна,
все още,
сама да бъда цяла.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

