Панаира на Vira

август 18, 2011

Моята душа е душата на всичко

Filed under: Популярни, дневник — Tags: — Диана @ 3:41 pm

“Отначало вярвах без всякакво колебание в съществуването на душата, а после се зачудих каква е тайната на природата й. Упорствах в търсенето на душата и накрая открих, че сам аз бях това, което закриваше душата ми. Осъзнах, че това в мен, което вярваше, това в мен, което се чудеше и упорстваше и което накрая откри, не беше друго, а собствената ми душа. Бях благодарен на тъмнината, която ме бе довела до светлината, и оцених булото, което ме подготви за видението, в което видях себе си отразен, образа, появил се в огледалото на душата ми. Оттогава виждам всички души като моя душа и осъзнавам, че моята душа е душата на всичко. И какво бе изумлението ми, когато осъзнах, че съществувам само аз, ако изобщо съществува някой; че аз съм всичко и всеки, който съществува; и че ще бъда всеки, който ще се появи в бъдещето.”

Учението на суфиите, Духовната свобода, Хазрат Инаят Хан, изд. Шамбала

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

