Панаира на Vira

август 11, 2011

Наблюдавай ме с любов

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 12:21 pm

Диана Павлова

Наблюдавай ме с любов

Наблюдавай ме с любов.
Стани водата, която пия,
за да целунеш устните ми,
за да влезеш в мен.
Разтворил сърцето си,
поверил ми силата си,
наблюдавай ме с любов.
Не усещам липса,
усещам теб,
присъствието ти,
винаги.
Аз съм този свидетел
през твоите очи.
И, изпълнена с любов,
с твоята и моята,
виждам какво е тя –
една и съща,
една единствена.
Наблюдавай ме с нея.

11.08.2011, Момчиловци

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

