Панаира на Vira

август 1, 2011

Думи от теб и от мен, от там

Filed under: дневник, поезия — Tags: , , — Диана @ 3:14 pm

Диана Павлова

Думи от теб и от мен, от там

по Хорхе Букай

Два дълбоки кладенеца, които знаят,
че водата в тях е една и съща.
Реалността е сън, а пробуждането
изглежда нереално.
Но аз те обичам и без да знам
дали всичко видяно и усетено е истина.
Дали идва от теб или е само мое
преживяване, среща с мен самата.
Дали ми отговаряш или това са просто
светкавици в небето…
И аз те виждам, виждам те отвътре,
с всичкия копнеж да отдадеш сърцето си
на някой, който ще го запази каквото е.
И към това сърце се прибавя гръд,
а после тяло, образ, глас,
макар да го разбирам и така – безплътно.
Само любовта е способна на това общение,
което се случва между нас… – написах.
И ти написа: Само любовта…

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

