Панаира на Vira

юли 11, 2011

Клетката от страх

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 3:27 pm

Диана Павлова

КЛЕТКАТА ОТ СТРАХ

Да ме заключиш в клетката от страх, е имало причина –
аз бях първична, сляпа и се носех по вълните,
и силно ме подхвърляха стихиите, във водорасли ме оплитаха,
покриха с пяна цялата ми чистота, невинност.

Изгубих се докрай, не се познавах, бях хиляда други
жени, мъже хиляда покорили с лекота,
и ти ме сложи в клетката от страх над пропастта –
от мен, живот, създаде майка и съпруга.

Но в клетката от страх видях аз истинската свобода на океана,
научих се да спирам времето и да летя сред висините –
във клетката от страх единственият път е скрит –
да отлетя от нея и във нея да остана.

Да бъда страст, да бъда над страстта, да бъда едновременно и двете.
Във клетката от страх сега расте красиво земно и неземно цвете.

11.07.2011, София

има 1 коментар »

  1. […] а не като съпруга и любима. И всичкото, което имам, е Клетката от страх и безпощадната си жажда за взаимност. Share this:FacebookLike […]

    Pingback от Преди 18 години « Панаира на Vira — януари 8, 2012 @ 11:32 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

