Панаира на Vira

май 13, 2011

Писмо от приятелка…

Filed under: дневник, поезия — Етикети:, , — Диана @ 9:35 am

Прочетох някои стихове, много са възвишени – в контраст с битието ти, което ми се струва твърде прозаично. А може би се лъжа – имам предвид за битието ти. Може би докоснати и осмислени от тебе, тенджерите и прахосмукачката придобиват някаква поетична одухотвореност, знам ли. Тази твоя възвишеност ми е дотолкова несвойствена, че чак се чувствам неудобно, сякаш много лесно мога да те обидя с нещо. И другите хора ли така те възприемат?

* * *

Коя съм – и до днес това не знам –
живея в битието и в небитието;
и ту съм тяло, ту душа съм само.
Но как да бъдеш едновременно и двете…

Това, което виждаш, съм аз и не съм аз,
това, което четеш, съм аз и не съм аз,
но съм някъде там – неуловима.

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

