Панаира на Vira

януари 11, 2011

Анонимни песни на гейши

Анонимни песни на гейши

Превод от английски: Диана Павлова

* * *
Ако е мъжът, когото обичам,
отминава и не влиза,
но мъжът, когото мразя,
идва хиляди пъти на ден.


* * *
Когато сипвам саке
за мъжа, когото обичам,
точно преди да го изпие
поруменявам като черешов цвят.


* * *
Ти и аз
живеем във вътрешността на яйце.
Аз, аз съм бялото
и те обгръщам с тялото си.


* * *
Тази вечер, както спя сама,
съм в леглото си от сълзи
като изоставена лодка
в дълбоко море.


* * *
Сънувах, че сме заедно отново.
Смехът ми ме събуди.
Аз търсих трескаво навсякъде около мен
очите си пълни със сълзи.


* * *
Всичката любов от преди малко
и димът от тютюна
лека полека изчезнаха.
Само пепел.


* * *

Видях колко дълбока
може да бъде тъгата.
Искам да изживея остатъка от живота си
като монахиня.

има 1 коментар »

  1. прекрасно е

    Коментар от val — януари 11, 2011 @ 5:55 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

