Панаира на Vira

декември 22, 2010

Три пъти

Filed under: дневник, поезия — Tags: , , — Диана @ 9:50 am

Диана Павлова

ТРИ ПЪТИ

Три пъти тръгвах към света – три пъти.
Все по-далече стигах. И се връщах.
По пътя още – всичко беше фалш, себичност, лицемерие,
лъжа и празнословие.

След третото завръщане…

Три пъти срещах любовта – три пъти.
Все по-красива и изпълваща.
И три пъти си тръгна.

След третото сбогуване…

видях къде наистина съм стигнала
и колко път съм извървяла
във вярната посока.
Разбрах защо не съм могла
да продължавам да обичам.

От онзи миг не ходя, а летя,
от онзи миг съм влюбена завинаги.
От онзи миг – на моите повиквания
не друг, а нещо вътре в мен откликва…

Вашият коментар »

Все още няма коментари.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Create a free website or blog at WordPress.com.

