Панаира на Vira

май 31, 2009

My better world

Filed under: 1 — Диана @ 10:35 pm

8 Коментари »

  1. Those eyes…

    Коментар от Svetlina — юни 1, 2009 @ 8:07 pm

  2. Еееееее… как се радвам, че се включваш отново:):)!!! А картината е много хубава, и очите наистина са толкова истински, гледаш и питаш: „Какво искаш да ми кажеш?… Правилно ли те разбирам или просто прочитам онова, което искам?…“ Но последното май винаги така се получава;).

    Коментар от saty (vanilla) — юни 3, 2009 @ 12:22 pm

  3. О, благодаря ти, че се включи пак! 😀 😀
    А очите на момичето са като магнит. 😉

    Коментар от вили — юни 3, 2009 @ 10:50 pm

  4. 🙂
    Наистина има прилика – като черти и като излъчване. Не трябва да я оставяш да виси на стена, където почти не я виждаш.

    Коментар от vilford — юни 4, 2009 @ 5:40 pm

  5. леле, как съм пропуснала да те видя … аз виждам излъчването …

    Коментар от deni4ero — юни 16, 2009 @ 5:55 pm

  6. уау!

    Коментар от mikiblue — юли 2, 2009 @ 1:30 pm

  7. Пейо Яворов
    ДВЕ ХУБАВИ ОЧИ

    Две хубави очи. Душата на дете
    в две хубави очи; – музика – лъчи.
    Не искат и не обещават те. . .
    Душата ми се моли,
    дете,
    душата ми се моли!
    Страсти и неволи
    ще хвърлят утре върху тях
    булото на срам и грях.
    Булото на срам и грях –
    не ще го хвърлят върху тях
    страсти и неволи.
    Душата ми се моли,
    дете,
    душата ми се моли. . .
    Не искат и не обещават те! –
    Две хубави очи. Музика, лъчи
    в две хубави очи. Душата на дете.

    Коментар от гравитон — август 4, 2009 @ 8:43 am

  8. Определено ми се струва подходящо:)…

    Коментар от satyS — август 5, 2009 @ 2:29 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

