Панаира на Vira

август 3, 2008

Гостува ми Калина – 68 неща, които…

Filed under: Популярни — Етикети:, — Диана @ 2:51 pm

Светле, ето най-после! Само че – изненада! Това не са моите 68 неща, а тези на приятелката ми Калина. Тя обожава да отговаря на подобни въпроси и я помолих да се включи вместо мен. Надявам се да нямаш нищо против!

1. Да почерпиш цялото заведение – Не съм го правила, но се надявам някои ден да го направя, за да почерпя за нещо хубаво

2. Да изкачиш връх – това съм го правила – връх Мусала

3. Да караш Ферари пробно – ооооо, това с най-голямо удоволствие бих го направила. Мечта….

4. Да си бил с някой на свещи в банята – Е, и това е мечта……..

5. Да кажеш „Обичам те“ и наистина да го мислиш – това се е случвало. Истински……

6. Да прегърнеш дърво – това също ДА.

7. Бънджи-скок – Това пък ми е мечта от малка. И някой ден наистина ще я сбъдна. Но трябва да преодолея страховете си. Всичките.  

8. Да посетиш Париж – Не съм го правила. А честно казано предпочитам да ида някъде другаде. Или там, но с човек, който е вътре в сърцето ми.

9. Да вилнееш цяла нощ и да посрещнеш изгрева – Ха ха ха. много пъти се е случвало.Разкош……

10. Да посетиш спортно събитие на огромен стадион – И това е ставало. Емоцията е невероятна.

11. Да спиш под открито небе – Ето още една мечта……

12. Да наблюдаваш метеоритен дъжд – Много бих искала. Пак с любим човек..

13. Да се напиеш с шампанско – да… първия път беше на една нова година като бях на 14 год. Страхотно. С момчето, по което си падах J

14. Да избухнеш в смях в неподходящ момент – за моя голяма радост J – всеки ден по няколко пъти…

15. Да участваш в побой – и това съм го минала, ама не е приятно. После!

16. Да се отървеш от работа без наистина да си болен – о, пак често се е случва.

17. Да поканиш непознат (а) на среща – Даааааа, и това се е случвало, но в лудите ми години…

18. Да участваш в битка със снежни топки – Естествено. Че кои не е минал по този път …:)

19. Да се изкрещиш силно колкото можеш – честно казано ми се иска поне веднъж на ден, но ми се е случвало рядко.

20. Да изживееш някоя своя тайна фантазия – ООООООООООо, да. Случи се. За моя най-голяма радостJ

21. Да наблюдаваш слънчево затъмнение – единственото, което имаше до сега ги пропуснах от страх да не ми стане нещо, но сега вече ще гледам.

22. Да биеш дузпа – ето това е удоволствие, но за съжаление не ми се е случвало……..

23. Да се справиш със задачите от три седмици в три дни – е, жена съм, всеки ден ми е такъв.:)

24. Да танцуваш като откачалка, без значение кой те гледа – хей, аз винаги танцувам така.

25. Да говориш цял ден с чужд акцент – хахахах, не ми е хрумвалоJ

26. Да си наистина щастлив в собствения си живот, било то и само за момент – оо, да била съм. И то много щастлива.

27. Да имаш два харддиска в компютъра си – е, и това е мечта!

28. Да си харесваш работата във всяко отношение – аз съм влюбена в работата си!!!!

29. Да се погрижиш за някой, който е пиян – това не помня да съм го правила, но нямам и желание. Кофти.

30. Да притежаваш достатъчно пари според собствената си преценка – никога няма да притежавам тоооооолкова много париJ

31. Да имаш откачени приятели – е, те са доста, но пък са готини

32. Да участваш в демонстрация – НЕ. И няма да го направя. Хей, аз съм кротък човек.

33. Да се разхождаш в полунощ на плажа – ВИНАГИ. С УДОВОЛСТВИЕ!

34. Да страдаш от любовна мъка по-дълго, отколкото е била самата връзка – за съжаление това е моя кръст! Но пък си го нося тайно.

35. Да направиш азбучна листа на всичките си CD-та, касети… [книги, списания] – Ето още нещо, което ми е любимо.

36. Да прекараш един цял ден в леглото, просто ей така – е, доста дейна съм, не мога да правя такива неща.

37. Да си боядисаш косата – че аз съм си боядисана блондинкаJ

38. Да се целуваш в дъжда – за съжаление се е случвало много малко пъти. Не толкова колкото искам

39. Да се влюбиш щастливо и споделено – да

40. Да целуваш някого докато му се завие свят – да, случвало се е…

41. Да гушнеш някой, за да го успокоиш – пак редовно ми се случва, но го правя с радост.

42. Да се татуираш – Леле, голямата ми мечта.

43. Да напишеш стихотворение за любимия човек – за съжаление не мога да пиша, а толкова ми се иска….

44. Да откриеш, че само докосването на предмети те кара да настръхнеш – зависи какъв е предметът, но да – случва се.:)

45. Да излезеш на сцена или да държиш реч пред голяма публика – хахахха, доста често ми се случваше, но не е за мен

46. Да разбиеш сърцето на някой – ее, не искам да си спомням на колко хора съм го причинявала.

47. Да се напиеш така, че после да не си спомняш нищо – хахах. Един път. И втори път НЯМА да се повтори.

48. Да посетиш Лас Вегас – ИСКАМ

49. Да стоиш повече от 6 часа наведнъж пред някоя игра – че и повече..

50. Да си имал поне две щастливи връзки в живота – ДА

51. Да се извиниш на някого за несправедливост, направена преди години – не си спомням да съм го правила

52. Да се ожениш – хахаха. ДА.

53. Да си купиш къща – искам някои ден да си купя, на брега на морето.

54. Да основеш собствена фирма – а, не. Не ставам за шеф. Прекалено съм мекушава.

55. Да запишеш собствена музика – не, не ме влече. Обожавам музика но само да я слушам

56. Да говориш повече от един език гладко – това също е голяма моя мечта

57. Да напишеш писмо до правителството – оооооооо, не. И няма да го направя

58. Да дариш кръв – искам. Ама не мога.

59. Да пееш силно в колата и да не спираш, въпреки че те гледат – да. Правя го.

60. Да напишеш статия за важен вестник – вече казах, че не съм по писането.

61. Да стреляш с оръжие – и това съм го правила. и си е удоволствие

62. Да убедиш някой в нещо, което за теб е изключително важно – е, надявам се, че съм успявала. поне съм се пробвала

63. Да откраднеш от ресторант лъжица, чиния или чаша – не. И никога няма да го направя.

64. Многочасова нощна разходка на лунна или изкуствена светлина – дааа, голямо удоволствие

65. Да осъзнаеш, че живееш в собствената си мечта – случва се от време на време

66. Да продадеш собствено произведение на изкуството – не

67. Да бъдеш DJ – о, това също е една от големите ми мечти

68. Да те арестуват – хахаха, надявам се никога да не ми се случва.

14 Коментари »

  1. 😀 😀 😀

    Коментар от Муниконтин — август 4, 2008 @ 12:53 am

  2. И като идеш в Лас Вегас, не забравяй да се качиш на roof roller coaster 🙂 А за писането на стихотворение за любимия… може да е преписване, бре, той откъде ще разбере 😉

    Коментар от Svetlina — август 4, 2008 @ 11:20 am

  3. Тя ми каза – Тъкмо ще разбереш какви са мечтите ми… Само ти ще знаеш.
    Отговорих и – Само аз и всеки, който има интернет…

    Коментар от Диана — август 4, 2008 @ 1:31 pm

  4. хахаха, Диди, това го казах преди да разбера, че ще ме изтипосаш тук :).А Светле, ще ми кажеш ли какво е roof roller coaster? А по-добре да ми го покажеш отколкото да ми кажеш какво е. :)А колкото до преписването – е, за това не се бях сетила:) 🙂

    Коментар от kalina — август 4, 2008 @ 8:49 pm

  5. ХЕх, по-хубаво е даже от срещата с 30тина елвиса 🙂
    Това е увеселително влакче на покрива на някоя сграда, да не кажа направо влакче на ужасите… Хммм Вегас, Вегас…

    Коментар от Svetlina — август 4, 2008 @ 8:55 pm

  6. eeeee,сигурно е невероятно удоволствие наистина. Желая ти да идеш и да се забавляваш. И заради мен, защото няма да имам смелостта да се кача на нещо такова

    Коментар от kalina — август 4, 2008 @ 10:21 pm

  7. Хайде трите тогава – може да съберем смелост като сме заедно. Само да не стане като със състезанието по бягане с високи токчета 😀 Май го пропуснахме!

    Коментар от Диана — август 4, 2008 @ 10:26 pm

  8. @ Светлина:
    Как така ще преписваш! Няма да плагиатствате, ей :)))
    Не стига, че даваме всичко от себе си (кашляне), и творим всеки ден по една поема във ваше име (кашляне със задавяне), а вие ще преписвате, срамота :))

    Стига с тоя Вегас 😛 Всички ли във Вегас искате да идете. Недейте! Току виж се омъжите за някой (няколко) фалшиви Елвис-а 😀

    Коментар от Le_Grand_Elf — август 4, 2008 @ 11:18 pm

  9. Неееееее, аз ако знам, че на друго място има такива влакчета, на другото място ще искам да ида 🙂 Особено ако сме трички 🙂 Ще е супер шоу! А за токчетата… аз съм скарана с тях. Тотално!

    Коментар от Svetlina — август 4, 2008 @ 11:32 pm

  10. На състезанието с високите токчета нямаше нищо интересно! Надявах се някоя мома да се олюлее и да ми падне… в скута, ама на, не се получи 😀
    На всичко отгоре… не ми дадоха да се състезавам, а си бях приготвил най-лачените „кецки“ на токчета. 8 см високи, супер тънки, абе елегантни та се сцепваха!

    Коментар от Le_Grand_Elf — август 4, 2008 @ 11:34 pm

  11. Ехе, аз влязох за едно, а виждам коментари за друго. И защо, Елф не те допуснаха до това уникално състезание?
    Е, завиждам за влюбването в работата, но да не забравиш да се влюбиш и в някой мъж покрай нея? Много ми харесва за къщата на морето. Калина, ще ме поканиш ли в нея само за година, две, а може и повече?

    Коментар от вили — август 5, 2008 @ 12:17 am

  12. Елф, защо не каза, че ще ходиш? Ние също се гласяхме, ето виж: http://svetlina.wordpress.com/2008/07/25/win/

    Коментар от Диана — август 5, 2008 @ 2:36 pm

  13. Диди благодаря за включването 🙂
    Тия N брой отговори всеки път предизвикват нови реакции и все забавни :)))))
    Мислих, че тези отговори са интересни само за този, който ги пише,
    защото го карат да се поглежда в призмата на изживяни и лелеяни желания.
    И всеки път с почуда установявам, че не е така 🙂

    Коментар от Светла — август 5, 2008 @ 6:13 pm

  14. Светле, възстанових коментара ти от спама, но неясно защо не се появява. Ще опитам пак.

    Ето го – появи се 😀

    Коментар от Диана — август 5, 2008 @ 7:15 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Вашият коментар

Блог в WordPress.com.

